Livslang læring | ||||
Udover de nedenfor nævnte udannelser, søger jeg løbende at udvikle mig fagligt og at holde mine kompetancer ved lige ved at deltage i kurser og studieture. |
2015 | DGNB konsulent | |||
• Bæredygtighed |
||||
DGNB er en bæredygtighedscertificeringsordning. |
||||
![]() |
||||
2003 | »Arkitekturens praksis«, Arkitektskolens Efterudd. (14 uger) | |||
• Praktisk overbygning på Arkitektstudiet. • Projektering efter PAR/FRIs ydelsesbeskrivelse • AutoCAD • Introduktion til miljørigtig projektering • Teamarbejde • Byggelovgivning |
||||
Kurset har givet godt overblik over indholdet i forslags- og projektfaserne og over samarbejds og udbudsformer mv. Jeg har fået erfaring med projektering, er blevet superbruger af Autocad med brug af IBBs lagstruktur. Jeg har arbejdet i et team og brugt projektstyringsværktøjer som tegnestuemanual, projektjournal og ansvarslister. Har stiftet bekendtskab med VS prissætningshåndbøgerne AB 92, ABR 89, håndbog i miljørigtigprojektering og meget, meget mere. På kurset fungerede jeg desuden som IT-kontaktperson og har videreudviklet efteruddannelsens IT-strategi, supportaftaler mv. |
||||
![]() |
||||
1996-2002 | Cand. arch., Arkitekt MAA, Arkitektskolen i Aarhus | |||
• Helhedstænkning og konceptudvikling • Kompositorisk erfaring og rumlig forståelse • I dégenerering og idéudvikling • Tilrettelægning og gennemførelse af et projektforløb • Visuel og rummelig kommunikation |
||||
På studiet har jeg altid været ambitiøs. Jeg er meget arbejdsom og går grundigt og systematisk til værks. Jeg er kritisk og analyserende, undersøgende og imødekommende for nye indfaldsvinkler. Jeg tror på at synergieffekten er vejen til bedre resultater og er stærk tilhænger af teamarbejde. I mit studie har jeg tegnet bygninger med meget forskellig programmering og i mange forskellige skalaer. Brugen af IT har spillet en væsentlig rolle gennem hele mit uddannelsesforløb. | ||||
![]() |
||||
1994 | Matematisk Studentereksamen, Stenhus, Holbæk | |||
Højniveaufagene: Matematik,
musik og billedkunst |
||||